Vizitarea unui motor de cautare este urmata imediat de introducerea cuvintelor cheie in campul de cautare. Acestea au un rol dominant in orice promovare seo.
Daca ne imaginam ca construirea fiecarui site optimizat SEO seamana cu prepararea unei mancari, atunci cuvintele cheie sunt ingredientele esentiale. In mod ideal, ar trebui sa se efectueze o cercetare a posibilelor cuvinte cheie inainte de a alege un nume de doeniu sau de a structura site-ul si de a construi continutul. Asa ceva nu este totusi posibil mereu, deoarece majoritatea webmasterilor apeleaza la promovarea SEO abia dupa ce si-au construit site-ul.
Erori frecvente in selectarea cuvintelor cheie
Majoritatea oamenilor abordeaza promovarea SEO avand cel putin o idee preconceputa cu privire la cele mai bune cuvinte cheie ale lor. In mod obisnuit, ei se inseala fie complet, fie partial. Iata care sunt cele cinci erori frecvente in selectarea cuvintelor cheie.
Invatati de la competitori
Pentru a demara descoperirea, vor trebui examinate site-urile concurentei. Concurenta este simplu de descoperit. Termenii de cautare la care trebuie sa raspunda site-ul vizat vor fi introdusi in caseta de cautare Google si site-urile concurente vor apare printre rezultate. Prin accesare optiunii View page sau View source se poate observa care sunt cuvintele cheie ce apar in tagurilesi. Cum examinarea codului HTML poate fi greoaie exista cateva instrumente de analiza. Un exemplu bun este Abakus Topword Keyword Check Tool.
Identificarea cuvintelor cheie asociate
Cuvintele cheie si expresiile ascociate au inteles sau implicatii similare cuvintelor si expresiilor cheie principale. Incercati deci sa utilizati un instrument ontologic (si un dictionar de sinonime obisnuit) pentru a identifica unii termeni asociati. Pe web exista un instrument excelent pentru localizarea cuvintelor cheie asociate, GoRank Ontology Finder.
Analiza Long-Tail
Expresiile de tip „coada lunga” sunt, in mod uzual, asociate cuvintelor cheie strategice principale si in general includ trei, patru sau mai multe cuvinte. Asemenea expresii sunt cunoscute drept long-tail deoarece frecventa cu care sunt cautate se reduce pe masura ce lungimea expresiei creste.
Analiza long-tail cauta sa identifice, pentru categoriile (sau expresiile de baza) cele mai uzuale cuvinte cheie, pentru care cererea este relative mare, dar concurenta relative slaba.
optimizare site, optimizare site
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu